Alle reviews



Christy Verhoeff
24-6-2017


(10 / 10)

Uitstekende winkel

Als je een goed bed of bedaccessoires nodig hebt, dan moet je beslist naar Stijn's Slaapstudio gaan. Je krijgt waar voor je geld en de service is uitmuntend. De kwaliteit is zeer goed.

Jan Joost/Marianne Jansen Gration
15-6-2017


(10 / 10)

Niet meer gebroken uit bed gekomen

Stijn bedankt voor de nieuwe toppers van Pullman. Mijn man heeft geweldig geslapen, ik moest er wel even aan wennen maar het resultaat is heel goed. Dus wanneer wij weer aan vervangingen toe zijn dan zijn jullie de zaak waar wij graag terugkomen. Succes met de zaak. Vriendelijke groet, J & M Jansen Gration

Petry Bell
9-5-2017


(10 / 10)

Wederom zeer tevreden

Al 13 jaar klant voor met name matrassen. Goede kwaliteit en uitstekende service. Wij zijn heel tevreden.


l. van der Heijden
8-5-2017


(10 / 10)

geweldig

Voor de tweede keer een bed gekocht, en net als de eerste keer een super goede service zoals altijd .Deze winkel is echt een aanrader...

N. Engbers
24-4-2017


(10 / 10)

Prima service!

Na tien jaar onze matrassen vervangen. Eerst fijn uitgeprobeerd in de winkel. Na enkele weken bleek er een toch niet helemaal aan onze wensen te voldoen. Matras werd zonder problemen omgeruild, inclusief thuisbezorging.

Dick Leermakers
30-3-2017


(10 / 10)

Aankoop boxspring naar volle tevredenheid

Onlangs hebben wij bij Stijns Slaapstudio een nieuwe Eastborn boxspring gekocht. Wij wonen 40 km van het bedrijf vandaan, maar ging af op de goede en positieve verhalen. Bij binnenkomst hadden we gelijk een click met de medewerkers en zijn vriendelijk geholpen. We hadden een bepaald budgetplatform in gedachte en we zijn prima geadviseerd om de betreffende Eastborn aan te schaffen. De aflevering is op tijd en volgens afspraak gegaan:)


I. Bijsterveld
20-3-2017


(10 / 10)

Geweldige service! Super kwaliteit!

Ben meer dan geweldig geholpen toen bleek dat de verkeerde maten waren doorgegeven door mij. Zonder een enkel probleem kreeg ik een matras met de juiste maten, terwijl er al een aantal weken verstreken waren sinds de bestelling. Als dat geen goede service is!!

M. Jansen
13-3-2017


(9 / 10)

Fijne zaak

We waren aan nieuwe matrassen toe dus meteen naar Stijn's slaapstudio. Goede uitleg, lekker uitproberen en kopen. Maar het bleef niet bij matrassen. Ook op aanraden maar 2 boxsprings bijgekocht en voor het gemak de elektrische bediening. Het kost wat meer maar dan heb je ook iets. Lekker genieten dankzij Stijn.

F. Swinkels
6-3-2017


(10 / 10)

Goed advies, super service en kwaliteit!

Stijns Slaapstudio is een beddenspeciaalzaak waar wij onze bedden, matrassen, kussens e.d. voor ons gezin gekocht hebben. De kwaliteit is zeer goed, de service zo mogelijk nog beter!


v. Elewout
22-2-2017


(10 / 10)

Verwarming

December 2012 een waterbed aangeschaft bij Stijns Slaapstudio, afgelopen maandag gemerkt dat het bed wat kouder werd. Vanmorgen contact gezocht met Stijn, wat resulteerde in een nieuw verwarmingselement voor garantie (blijkt 5 jaar garantie op te zitten) die Stijn vanmorgen zelf heeft verwisseld bij me thuis. Prima geregeld, waarvoor dank!

Martin en Trudy van den Bosch-Koenen
17-2-2017


(10 / 10)

Uitermate goed service

Na 5 jaar waren recent de bedlampjes met bewegingssensor ineens kapot. Ik vond het heel vreemd dat ze beide tegelijk het niet meer deden en rees bij bij het vermoed dat de trafo defect zou kunnen zijn. Ik ben dus met de trafo en lampjes naar Stijn's slaapstudio gegaan. Toen ik binnen kwam kon Stijn zich meteen ons te herinneren. Na mij verhaal gehoord te hebben pakte Stijn een reserve trafo en deze getest op onze lampjes. En ja hoor ze deden het weer. Dat noem ik nog eens een uitermate goede service. Daar zijn wij heel blij mee. Stijn bedankt.

Elly en Jos Verbeek
16-2-2017


(10 / 10)

Volop tevreden

Wij zijn bijzonder tevreden over Stijns Slaapstudio. Een hartelijk welkom, de deskundige advisering en de uitstekende service staan daar hoog in het vaandel. Onze gekochte matrassen en kussens liggen koninklijk en's morgens uitgerust en zonder klachten opstaan is verkwikkend. Stijns slaapstudio is een aanwinst voor Nuenen en omgeving.


Mirjan Horyon
12-2-2017


(10 / 10)

Top service!

Vandaag( op zondag) is Stijn bij mijn waterbed de thermostaat komen vervangen, wat een snelle en zeer professionele service! Top service door top mensen!!

Maja
10-2-2017


(10 / 10)

reparatie

Mijn complimenten voor de snelle service en reparatie van ons bed. 's morgens gebeld, 's middags terug gebeld en 30 minuten later stond Stijn op de stoep en 10 minuten later was het lek geplakt. Dank voor deze adequate en goede service!

Harry Hoeks
7-2-2017


(10 / 10)

moderne zaak, ouderwetse service

als oud winkelier word ik vaak teleurgesteld in winkels door slechte of geen service en soms zelfs lompe bejegening. Hoe fantastisch is het dan om klant te zijn bij Stijns Slaapstudio! Doet werkelijk alle moeite voor zijn klanten en als het even kan nog gratis ook, maar altijd billijk. Een van de weinige zaken die ik volmondig durf aan te prijzen bij vrienden en familie. Bravo en ga zo door. Een al vele jaren tevrede klant, Harry Hoeks


Mary en Elzo Perton
7-2-2017


(10 / 10)

service

In augustus 2003 een "compleet" bed gekocht waar wij nog steeds erg tevreden over zijn. In 2014 stopte de motor. Op advies van Stijn de batterijen bij de motor vervangen. Alles werkte weer. In april 2015 stopte de afstandsbediening ermee. Stijn had nog een zelfde exemplaar liggen die wij meekregen. Vandaag gaf deze afstandsbediening ook de geest. Weer naar Stijn en Sandra. Wij kregen wat andere merken afstandsbedieningen mee om te bekijken of die het zouden doen omdat het eigen merk niet meer te krijgen was. Tot onze grote vreugde werkte er een paar en kregen wij die mee. Dit noemen wij SERVICE en dat is de reden om naar Stijns Slaapstudio te gaan voor een goed bed.

Pieter kuypers
5-2-2017


(10 / 10)

Zeer tevreden

Top service,, zelfs vandaag (zondag) zijn ze ons waterbed komen maken. Goede vriendelijke deskundige service

Arwen en Arnold Otten
4-2-2017


(10 / 10)

Geen concurrentie!

Wat ons betreft heeft Stijn geen concurrentie. We slapen alweer een jaar of acht in het tweede waterbed dat we bij hem hebben gekocht. Gisteren kwam hij nog even een kleine reparatie uitvoeren. De eerste in acht jaar. 'Service' zei hij erbij en dus kostte het niks. Als dit waterbed 'op' is, gaan wij niet naar de showroom in Nuenen. Dan bellen we Stijn en laten hem een nieuw bed plaatsen. Gewoon een goede kwaliteit en een betrouwbare en prettige service. Dan heb je wat ons betreft geen concurrentie.


Fam. van den Beuken
1-2-2017


(10 / 10)

Heerlijk geslapen !

Onlangs hebben we ons watermatras na 9 jaar laten vervangen door een Duo-watermatras. Dit bevalt ons na 2 dagen zeer goed. De matrassen zorgen er voor dat de een rustig doorslaapt als de ander draait en ook met uitstappen is het een stuk comfortabeler. We hebben het gevoel dat het hele lichaam meer ondersteuning biedt dan voorheen. Daarnaast was het, zoals gewoonlijk, erg fijn dat Stijn alles in een snel tempo, netjes alles voor elkaar had. Zeer vriendelijke en correcte afhandeling. Top! En dank je wel voor de goede service iedere keer weer :-)

Cor van Eggelen
31-1-2017


(10 / 10)

Super service

Waterbed na jaartje of 12 kleine lekkage. Stijn gebeld en dezelfde dag kosteloos snel en vakkundig gedicht. Dat is echte service.

van der sommen
30-1-2017


(10 / 10)

aankoop matrassen

prettige en zeer goede voorlichting zodat de goede keuze gemaakt kon worden.derhalve zijn we zeer tevreden over de service en onze nieuwe matrassen.


Ton Konings
28-1-2017


(10 / 10)

Geweldige service

Bij ëën helft werkte de electrice verstelbaarheid niet meer. Na melding nog dezelfde dag gerepareerd en dat zonder kosten te berekenen.Het bed is gekocht in augustus 2008. Petje af voor deze service.

Jan Verbruggen
23-1-2017


(10 / 10)

Mline matras

Sinds september 2016 beschikken wij over Mline matrassen van Stijns slaapstudio.Het is echt een beleving gewoon SUPER.

Ria & Hans
23-1-2017


(10 / 10)

Perfecte Service

Wij slapen al jaren op Matrair matrassen en nog nooit geen spijt gehad van deze investering, sinds vorig jaar hebben we nieuwe matrassen en tevens ook een bed ombouw, een aantal weken geleden hadden we een dingetje met de pomp en afst.bed dit is op zeer snelle en correcte wijze opgelost door Stijn. Ik kan deze zaak voor iedereen adviseren en zal dat ook altijd blijven doen. Een Topteam wat zeker een 11 waard is [oh het gaat maar tot 10] dus een 10


Erik
18-1-2017


(9 / 10)

wat een service!

Bij een kleine storing in de elektrische voorziening van ons bed bodem was Stijn na een paar dagen al bij ons thuis om de klacht te verhelpen. Met succes! Ik heb hem gevraagd om mee te denken over gelijkwaardige matrassen, aangezien onze Eastborn Jubilee binnen enkele jaren moeten worden vervangen en de matrassen er niet altijd beter op worden. Een gelijkwaardige Eastborn op ons logeerbed is n.l. van een heel ander comfort dan de huidige Jubilees. Hij zal het ons laten weten.

Carin
15-1-2017


(10 / 10)

Geweldige service!

Mijn matrair matras verloor lucht en het lek is door Stijn, zelfs ruim 9 jaar na aankoop,vakkundig en gratis gerepareerd. Dit noem ik nu eens een geweldige service!! Tevens vond ik het super dat Stijn zo snel al aan kon komen om het "probleem" op te lossen.

g.j. Alkema
11-1-2017


(9 / 10)

aankoop matras

prima matras goede service bezorging volgens afspraak


Stijn van den Broek
9-1-2017


(9 / 10)

Aankoop nieuw bed en kledingkast.

Halverwege 2016 bij Stijn's Slaapstudio een nieuw bed en een nieuwe kledingkast gekocht. We zijn er erg netjes geholpen en er werd goed de tijd voor ons genomen. Geen opdringerige verkooppraatjes maar gewoon een eerlijk advies. De levering was netjes en we waren tevreden. Hierna ook nog een nieuwe kledingkast gekocht. Het heeft wat mailtjes en bezoekjes gekost voor we eruit waren, maar uiteindelijk wel iets gevonden wat geheel naar ons zin was. Vandaag (9-1-2017) is de kast geleverd. Er was iets met het opbouwen niet helemaal goed gegaan en Stijn stond vanmiddag alweer op de stoep om het op te lossen. Prima service. We zijn dik tevreden over Stijn's Slaapstudio!

Jos&Annelie
6-1-2017


(10 / 10)

Heerlijk slapen

Omdat we van ons vorige bed rugklachten overhielden zijn we op zoek gegaan naar wat nieuws en terecht gekomen bij Stijn's Slaapstudio. Na het aangeven van onze wensen hebben we samen een nieuwe boxspring samengesteld met daarbij een nieuw dekbed en kussens. De levering was sneller dan verwacht, het bed werd netjes in elkaar gezet en de verpakkingsmaterialen afgevoerd. Sinds die tijd slapen we heerlijk en dat is ook terug te zien op mijn horloge dat sleep tracking ondersteunt. We worden minder vaak wakker en de rug- en schouderklachten zijn verdwenen. We zijn ook zeer te spreken over de persoonlijke aandacht en dat is belangrijk voor iets waar je toch een groot deel van je leven op door brengt.

Irene
12-11-2016


(9 / 10)

Omruilgarantie super

In september zijn onze nieuwe matrassen uit Stijns nieuwe assortiment geleverd. Helaas bleken deze matrassen (iets) te hard voor ons en voor mij te warm. Stijn heeft dit perfect opgepakt nieuwe matrassen laten maken, omdat zoals hij zei "dit ook voor mij nieuwe matrassen zijn waarvan ik nog moet ervaren wat de bevindingen van de klanten zijn". Zonder problemen en snel heeft hij de nieuwe matrassen gebracht.


wil v eck
6-11-2016


(10 / 10)

bedbodem en matras

Wil V Eck 5 ster Ondanks dat wij totaal niet uit de buurt komen werd er ook bij ons bezorgt en alles keurig in elkaar gezet. Wij hadden een matras en een reflexion lattenbodem gekocht en werd keurig binnen de afgesproken tijd geleverd zelfs nog 2 weekjes eerder. Daar ik problemen heb met rug en heupen werd ik uitermate goed voorgelicht betreffende de aankoop. Dit is een bedrijf waar goed naar je klachten wordt geluisterd om vervolgens een goede oplossing te vinden. Tot op heden ben ik zeer tevreden maar slaap pas 3 nachten op nieuw matras en de pijn is minder op dit moment en ik hoop van ganse harte dat dit ook zo blijft. Dus mensen laat je niet omkletsen in andere zaken maar ga hier naartoe ookal is het niet naast de deur de service en informatie die U krijgt is TOP. Dat vonden wij erg doorslaggevend 15 uur geleden

Terwisse
27-10-2016


(10 / 10)

Tevredenheid tonen

Ongeveer vijf jaar geleden hebben wij nieuwe bedden gekocht bij Stijn's Slaapstudio . Het was een hele investering , maar zelden hebben wij zo'n goede investering gedaan . Al vijf jaar slapen wij meer dan uitstekend . In die vijf jaar hebben wij twee keer een beroep op Stijn moeten doen i.v.m . een klein probleempje (afstandsbediening ). Wij zijn uitermate content over de service , die daarbij betoond is .Kortom : wij zijn super tevreden

Petra konings
26-10-2016


(10 / 10)

Nieuwt bed

Heel tevreden zijn wij over ons nieuwe bed en de service van Stein. De afstandsbediening van de electrische bodem was stuk zonder problemen hebben we een nieuwe gekregen. Dank daar voor.


Patricia
6-10-2016


(10 / 10)

Super!

Dank je wel Stijn's Slaapstudio voor de goede service, het geduld wat jullie met ons hadden, het advies bij de aankoop van ons bed en de klantvriendelijkheid! Toppie!

Babs van Dongen
23-9-2016


(10 / 10)

Super

Zijn al jaren klant bij Stijn en recentelijk ons 2e waterbedmatras gekocht. Altijd vriendelijk, altijd meedenken met de klant, super service. We nemen niet eens de moeite om bij een ander te gaan kijken omdat het zo goed bevalt. Zelfs het regelen van een betalingsregeling vanwege een onverwacht inkomensverlies na bestelling van het waterbedmatras was nog mogelijk. Super!

Hanny
12-9-2016


(10 / 10)

Super

Heerlijk slapen in ons nieuwe bed. Super blij met het zeer goede advies en de fijne hulp bij het maken van de juiste keuze.


Prinsen
11-9-2016


(10 / 10)

Oplossing komt er altijd!

Ik zie mezelf nu als een moeilijke klant voor een beddenleverancier. Het komen tot een ideaal produkt verschilt natuurlijk per persoon. Stijn heeft begrip daarvoor, heeft geduld en denkt in oplossingen waar ik uitermate tevreden mee ben. Geweldige service en zou iedereen kunnen aanbevelen met Stijns Slaapstudio in zee te gaan!!

Fam. vd Looveren
4-9-2016


(10 / 10)

Fantastische service

Een kleine lek in het waterbed. We hebben Stijn gebeld, en binnen een uur was hij er om het te repareren. Zijn deskundige en sympathieke advies kregen we er gratis bij. We willen graag Stijn's slaapstudio aanbevelen bij iedereen! Service en garantie staan bij hem voorop.

G.Theuns
31-8-2016


(10 / 10)

Garantie

Stijn is voor ons een begrip voor betrouwbaarheid en optimale service. Ook ruim buiten de normale garantietijd toont deze ondernemer zich betrokken naar de klanten. m.a.w. deze firma verdient een WARME DOUCHE!!


Jolanda
19-8-2016


(10 / 10)

Jolanda

Het waterbed lek, bellen naar Stijn's slaapstudio waar wij lang geleden het bed hebben gekocht. Geweldige service, uurtje later wordt het lek gemaakt en er worden geen kosten in rekening gebracht. Dat is Service!

Familie van Elk
16-8-2016


(9 / 10)

Slaapbank

Na enig speurwerk op internet gekozen voor een slaapbank van POL74. Bleek dat Stijn deze bank kon leveren en zelfs een showroommodel in zijn winkel had staan. Na uitgebreid geïnformeerd te worden over de mogelijkheden en kosten hebben we een goed overwogen beslissing kunnen maken en is de bestelling boven verwachting vlot gegaan. Bij levering werd de slaapbank zorgvuldig geassembleerd met oog voor afwerking zoals vilt onder de poten tegen het krassen op de vloer. Zeer vriendelijk team, klantgericht en ze nemen alle tijd om je te helpen de beste keuze te maken. Dank, familie van Elk.

Mark en Marleen Geurts
14-8-2016


(10 / 10)

warmte element

Top service!!! Wij hadden ons warmte element kapot,bellen en hij komt het meteen maken. Precies op het tijdstipt dat hij heeft gezegd. kosteloos vervangen! Stijn bedankt weer voor de goede service! Wij komen al zeker meer als 15 jaar bij hem! ik raad hem iedereen aan! groetjes Mark en Marleen


bosscher
11-8-2016


(9 / 10)

verstelbaar bed

het bed met matras 5 jaar geleden gekocht, hulp en uitleg waren fijn. nu sprong er een veer waardoor de bodem niet meer goed werkte. gebeld en binnen een dag gemaakt, hoe fijn kun je het hebben?

Van den Berghe
31-7-2016


(10 / 10)

Uitstekende service

na en operatie bleken onze Matrair matrassen echt aan vervangong toe. Gelukkig heeft Stijn ervoor gezorgd dat deze zeer snel geleverd werden. Heel blij mee. De levering van de bedombouw liet iets langer op zich wachten, maar ook de ombouw is netjes geplaatst en alle apparaten aangesloten.

M.Gielen
23-7-2016


(10 / 10)

Levering elektrische lattenbodems.

Een snelle "non-nonsens" levering met een perfecte aanpassing aan ons bestaand 2 persoon Hulsta bed.


van Abeelen
18-7-2016


(9 / 10)

Prima Service

Mijn electrisch bed ging kapot. Hoewel het bed niet bij Stijn's slaapstudio was gekocht werd door bemiddeling van Stijn hersteld. Tijdens de reparatieperiode werd een bed beschikbaar gesteld

Mark
1-6-2016


(10 / 10)

Prima service

Weer zeer tevreden over de bedden. Goed advies, prima bedden. Alles zoals afgesproken geleverd en geïnstalleerd. Alle afspraken prima nagekomen tegen een scherpe prijs. Ook al het afval netjes weer meegenomen. Zeer tevreden

Ingrid van den Mosselaar
10-5-2016


(10 / 10)

heerlijk geslapen

Jaren geleden heeft Stijn een bamboebed voor mij in elkaar gezet. Inmiddels 5 jaar geleden van Helmond naar Nuenen verhuisd, geen probleem, bed uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet. Was nu toe aan nieuwe electrisch verstelbare binnenstel en 2 goede matrassen en splittopper. Prima service en vooral vriendelijkheid bij de levering en oude spul fijn mee teruggenomen. Stijn heeft zelfs bed half mee opgemaakt. Stijn, ik heb heerlijk geslapen, dus dank je wel!


Aranea van Aarle
23-4-2016


(10 / 10)

elektrische motor kapot

Tijdens het schoonmaken ging het hoofdeinde van het elektrisch verstelbare bed niet meer naar beneden. Stijn kwam direct kijken. Het was de motor die alleen maar het voetengedeelte nog bediende. S middags de oplossingen doorgenomen en de volgende ochtend werd het bed al vakkundig gerepareerd m.b.v. een tweedehandsmotor. Super gedaan.

linda Deckers
23-4-2016


(10 / 10)

lek waterbed

gisteravond lek in het waterbed. vanmorgen Stein gebeld. Stein heeft zeer snel het bed weer gemaakt. aangezien het waterbed ouder is dan tien jaar is hij aan vervanging toe. ik heb een nieuw bed besteld,volgende week moet dat binnen zijn. mocht het oude bed weer lek raken in die tussen tijd, dan heeft Stein beloofd het oude bed nog te repareren. dat noem ik een goede service!!

Frederik Stenger
7-4-2016


(10 / 10)

Kapot verwarmings element

Ik heb 2 jaar geleden een nieuw verwarmings element en zak voor m'n waterbed. Het verwarmings element ging deze week kapot. Afspraak gemaakt en ze hebben hem kosteloos zo vervangen. En ze waren keurig op tijd ook!


Jolanda en Kees
6-4-2016


(10 / 10)

Top service!!

Stijn, Sandra en ook Ans, wat een geweldig team zijn jullie! Service staat echt hoog in het vaandel. Jullie gaan voor volledig tevreden klanten. Ook al betekent dit dat een eerder door ons minder goed gekozen matras (door onvoorziene rugklachten) door een ander matras moet worden vervangen. Dan nog weten jullie een fantastische oplossing te bedenken. Jullie gaan erg ver om tevreden klanten te houden. We kunnen jullie bij iedereen aanbevelen.

N.v Lieshout
31-3-2016


(8 / 10)

service

Je word vriendelijk ontvangen, ,n vertrouwd adres en snelle service. en goede bedden in alle prijsklasse. dus KWALITEIT.

José van Leeuwaarden
15-3-2016


(10 / 10)

Geweldige service

Vanochtend gebeld voor een lek in mijn Matrair bed. Wat super lekker slaapt maar alweer wat jaartjes oud is. Vanmiddag is Stijn al langs geweest om dit te verhelpen. Super die services. Dit is alleen al een goede reden om bij Stijn een nieuw matras te kopen.


Fam loomans
17-2-2016


(10 / 10)

geweldig

een zeer vakkundige uitleg en informatie en advies voor een matras wat bij me past ( ben reumapatiënt en al jaren had ik het gevoel dat ik op een matras lag wat niet goed voor mij was) maar vanaf dat Stijn mijn matras leverde slaap ik eindelijk de hele nacht zonder pijn. wat een geweldige uitleg en service. ik hoefde niet eens te wennen . de score gaat helaas niet hoger dan een tien maar ik denk er zelf nog wel 2 nullen bij. super super??

Danny van Alphenm
21-1-2016


(10 / 10)

reparatie

Na 10 jaar een lek :-( Stein gebeld en na afspraak gratis gerepareed. Super !!! Mvg Danny van Alphen

van der heijden
20-1-2016


(10 / 10)

erg goed

zoals gewoonlijk zijn we weer erg goed geholpen.


Mirjan
19-1-2016


(10 / 10)

Bedankje voor de topservice

Termostaat van mijn waterbed was kapot, binnen een dag gemaakt en dat zelfs een een zondag! Dat noem ik nou eens topsrvice!! Bedabkt Stijn.

Jose
13-1-2016


(10 / 10)

Nu 3 weken slaapgenot :-)

Boxspring slaapt super wel ff moeten wennen aan de hoogte haha, verder nul klachten qua verkoop, levering en plaatsing super bedankt Stijn's. Tot de volgende keer;-)

Wilma Smeier
12-1-2016


(10 / 10)

Uitstekende service.

In verband met nekklachten was ik op zoek naar een goed kussen. Advies was uitstekend. Heb enkele kussen in de winkel kunnen testen. Kreeg uiteindelijk een kussen mee om enkele dagen thuis te kunnen proberen. Deze service is ongekend. Ben nu in het bezit van een perfect kussen.


Bas
10-1-2016


(10 / 10)

lek

We ontdekten dat het waterbed lek was en belden meteen. De zelfde dag stond hulp op de stoep. Op vriendelijke wijze werd direct de lekkage gerepareerd. Perfect!

Jose
21-12-2015


(10 / 10)

Nieuwe boxspring

Zeer Vakkundig gezellig, en klantvriendelijk.

Hans
20-12-2015


(10 / 10)

Snel en goed geholpen

Op zondag ochtend werden we wakker en schrokken …. een lek waterbed. Onze leverancier was niet bereikbaar. Via google Stijn gevonden en gebeld. Twee uur later is het probleem opgelost. Wij kunnen gelukkig weer van ons waterbed genieten. Stijn bedankt !


Rob Rijlaarsdam
20-12-2015


(10 / 10)

Verhuizing waterbed

Zoals bij iedere verhuizing hebben wij Stijn's gevraagd om ons waterbed te verhuizen. Ook deze keer en ook zoals gewoonlijk is dit weer perfect geregeld. Extra was dat Stijn , in de tijd dat ons waterbed werd gevuld, de tijd nam om een door een ander bedrijf veroorzaakt probleem ( een waardeloos in elkaar gezette kast) voor ons in orde te maken. Grote klasse!! Wij bevelen Stijn's dus van harte bij iedereen aan!!

Suzanne
18-12-2015


(10 / 10)

Topservice en bijzonder klantgericht!

Mijn 11-jarige waterbed lag niet lekker meer en ik kreeg steeds meer rugpijn. Stijn is 's avonds komen kijken en heeft wat aanpassingen gedaan om te proberen of mijn bed nog wat langer mee zou kunnen gaan. Inclusief adviezen waren de kosten: NIETS. Zelfs geen voorrijdkosten! Mijn bed ligt inmiddels stukken beter, en een nieuw bed aanschaffen kan ik door de geweldige service nog heel even uitstellen! Je krijgt een eerlijk advies; ook als dat inhoudt dat je huidige bed nog niet vervangen hoeft te worden. Dat noem ik dus, samen met het aan huis komen kijken naar en aanpassen van de conditie van mijn bed,topservice!

Gerard Bloks
7-12-2015


(10 / 10)

bedankje

super Stijn, reparatie aan ons waterbed de zelfde dag nog gerepareerd, ook na 10 jaar, dat is pas service.


Annick Mensink
20-11-2015


(10 / 10)

Perfecte service

We kregen bij aankoop heel goed advies en bij een probleempje werd perfecte service geleverd!

Marieke
5-11-2015


(10 / 10)

Tevreden

Ons waterbed had een lek, wij zijn heel goed en vriendelijk geholpen dezelfde dag voor €40! Er waren andere bedrijven die ook de lek hadden willen maken voor €170!! Wij zijn erg tevreden!

Piet J.
26-10-2015


(10 / 10)

Weer top!

Super service en snel zelfs voor een reparatie in Rosmalen dezelfde dag geholpen. Stijn en team bedankt!


Pierre en Lia Haans
21-10-2015


(10 / 10)

Eastborn matrassen.

Via internet zijn wij terecht gekomen bij Stijn's Slaapstudio. Wij waren op zoek naar Eastborn matrassen en zo hier terecht gekomen, een leuk ritje vanuit Tilburg. Het ontvangst was super de moeder van de eigenares Sandra van Bree heeft ons ontvangen en voorzien van koffie en daarna Sandra gebeld dat er klanten waren. Sandra heeft ons zeer deskundige en vriendelijk geholpen en had alle tijd om diverse matrassen uit te proberen. Na het tekenen van het koopcontract hebben wij Stijn nog ontmoet en op mijn vraag of hij een van onze defecte afstandsbedieningen kon leveren bood hij spontaan aan er één gratis mee te brengen bij de levering. Vandaag zijn de matrassen geleverd na afspraak en prima op tijd, en tot onze verbazing had Stijn twee nieuwe afstandsbedieningen bij die wij gratis kregen. Nog een bijkomstige zaak wij hebben niets aanbetaald en kunnen de rekening binnen dertig dagen overmaken. Waar vind je dat nog. Al met Al super tevreden op de wijze waarop de Stijns Slaapstudio met service en klanten omgaat. Zeker een aanrader!!!!!!!!!!!!

van Maasakkers
20-10-2015


(10 / 10)

nieuwe boxspring

Doordat alle afspraken goed zijn nagekomen ben ik nu super blij met mijn nieuwe boxspring. Top service en zeer klantvriendelijk. Een echte aanrader.

Alfred Verhees
13-10-2015


(10 / 10)

Snel, vriendelijk en vakkundig

Ik heb maandagochtend gebeld en werd volgens afspraak 's middags teruggebeld voor het maken van de afspraak en Stijn was keurig op de afgesproken tijd aanwezig. Lek in waterbed werd vakkundig verholpen en hij gaf daarbij nog enkele nuttige ongevraagde tips.


w.kanters
17-9-2015


(10 / 10)

10+

de service bij stijn is uitstekend van morgen een lek in waterbed van middag al gemaakt altijd heel vriendelijk dat is fijn daarom gaan wij graag naar stijn groetjes w kanters

R. Mesman
27-7-2015


(9 / 10)

Tien met een griffel

Na lang zoeken en uitproberen van diverse matrassen Stijns slaap studio bezocht. Uiteindelijk daar de juiste luchtmatrassen van het merk Matrair gevonden. Niets was te veel. Service optimaal en ze hebben ook nog verdomde lekkere koffie.

heleen nijland
12-7-2015


(10 / 10)

overbodig?

bij de revieuws zag ik zoveel waardering dat me deze reactie overbodig leek. Toch zijn wij na een waterbed opnieuw voortreffelijk geslaagd met een Carpe Diem bed dank voor het deskundig advies. Antoon en Heleen


Sanders
30-6-2015


(10 / 10)

Eastborn boxspring met clima-comfort matras.

wij gingen naar Stijn slaapstudio, omdat je door de bomen het bos niet meer ziet , in de beddenwereld. Bij Stijn werden we geholpen om een keuze te maken. Daar krijg je goed en eerlijk advies. Daar hebben we gekozen voor een boxspring van Eastborn en matrassen van clima comfort. Alles werd precies op de afgesproken tijd bij ons geïnstalleerd, en de dozen en verpakking namen ze gewoon mee terug. We slapen als roosjes, zo lekker, en tv kijken en lezen is ook heerlijk omdat de boxspring elektrisch verstelbaar is. We hebben samen een goede keuze gemaakt mede dankzij de goede hulp van Stijn. Bedankt !!! Echt super!!!!

Dimphie Schepers
26-6-2015


(10 / 10)

Bedankt.

Al weer het 2e waterbed van Stijn, en er zullen er nog meer volgen, bedankt voor de ALTIJD goede service.

Edwin klaversma
19-6-2015


(10 / 10)

Matras ingezakt

We constateerde dat bij ons een matras door gezakt was , na lang twijfelen toch Stijn opgebeld . Noch dezelfde dag stond Stijn op de stoep , conclusie inderdaad door gezakt .na een aantal weken kwam Stijn met een vervangend matras , en een week later met een nieuw matras . Die perfect ligt ! Bedankt voor de goede service, ik kan Stijn slaapstudio zeker aan bevelen! Gr edwin


Wendy
6-6-2015


(10 / 10)

Lekkage waterbed

Gebeld voor lekkage in waterbed en een half uur later stond Stijn bij ons op de stoep. Bed gerepareerd en de lekkage was opgelost.Top service!

fam. Ruijters
2-6-2015


(10 / 10)

een 10 met een griffel

Oude uitdrukking maar het omschrijft wel onze ervaringen met Stijn's Slaapstudio. Al jaren zijn wij klant met ons inmiddels 2e waterbed. Diverse verbouwingen en verhuizingen maakten het nodig dat het bed tijdelijk weg moest. Geen probleem voor Stijn. Keurig demonteren, opslaan en later weer opzetten. Maar ook bij andere dingen als defecte verwarming of lekkage. Stijn bellen en hij komt diezelfde dag nog. Service en garantie staan bij hem HEEL hoog in het vaandel. Wij zijn ontzettend tevreden en zijn levenslang klant!! Ga zo door Stijn!

A.H.J. Boerekamp
2-6-2015


(10 / 10)

Een dikke 10!!!

Super klantgericht, vriendelijk en deskundig!


Ton & Marjolein
31-5-2015


(10 / 10)

Nieuwe matrassen en kussens

Super blij met onze nieuwe matrassen en kussens. Perfecte uitleg en deskundig advies gehad en afspraken zijn 100% nagekomen. Uitstekende service en klantvriendelijkheid. Een echte aanrader !!!

Fam van Gerwen
14-5-2015


(10 / 10)

Prima!

Nieuwe matrassen liggen prima. Wij zijn content!

Familie Worm
13-5-2015


(10 / 10)

Al meer dan 15 jaar klant!

Sinds wij ongeveer 15 jaar geleden ons waterbed bij Stijn kochten, zijn wij klant. De service is al die jaren meer dan uitstekend gebleven! Wij wonen niet meer in de buurt van Nuenen, maar we kunnen gewoon bellen als we iets nodig hebben of als er iets vervangen moet worden. Stijn regelt het. Service met een hoofdletter S. Fijn dat er nog dit soort winkels zijn.


Ad Wetzer
17-4-2015


(10 / 10)

Bestelling en levering complete slaapkamer

Prettige en deskundige begeleiding naar een nieuwe slaapkamer. Ook de aflevering was dik in orde! We gaan dit adres zeker aanbevelen.

Lies en Frank
29-3-2015


(10 / 10)

Super

Niet alleen het kunnen uitproberen van een kussen, maar ook het meedenken bij de aanschaf van een boxspring, de heldere communicatie en bereikbaarheid, het goede advies en beslist de uitstekende service en oplossing van een klacht: het kan en is zo super bij Stijn!

Cecile
9-3-2015


(10 / 10)

Vervanging defecte motor

Supersnelle en vakkundige oplossing voor een defecte motor van onze fijne electrisch verstelbare boxspring! Bedankt!


Sonja
7-3-2015


(8 / 10)

Prima afhandeling

IK moest onverwachts werken op de dag van levering. Heel jammer want ik had mij verheugd op mijn nieuwe bed. Maar niet getreurd. Het bed werd die dag toch nog neergezet op het einde van de middag. Heerlijk geslapen die nacht. Heel fijn deze medewerking !

john en liesbeth R.
27-2-2015


(10 / 10)

geweldig!

Goed advies, uitstekende service, zeer vriendelijk en deskundig

Henny en Anja
14-2-2015


(10 / 10)

100%

Hallo Stijn, Sandra en Ans, Wat zijn wij blij met de aankoop van ons nieuwe waterbed, nu een week verder en wat slaapt het heerlijk, wij willen jullie hartelijk danken voor de goede service op alle gebied , vanaf aankoop tot plaatsen alles is perfect verlopen en geregeld, dus wij zijn 100% tevreden en kunnen jullie dan ook van harte aanbevelen. Groetjes uit Liessel van Henny en Anja.


Janssens
11-2-2015


(10 / 10)

Het wordt eentonig.....

Als ik zo alle reviews lees, zal deze niet echt meer opvallen. Want ook ik geef Stijn's Slaapstudio een score van 10 (net als bijna iedereen)... Waarom? Bij de aankoop van onze boxspring hebben wij diverse winkels bezocht. Stijn's Slaapstudio was de eerste zaak waarbij we een advies kregen waarbij we echt het idee hadden dat we hier met professionals te maken hadden. Alle facetten werden belicht zoals slaaphouding, stand lichaam etc. etc. Daarnaast hebben zij goed meegedacht om uiteindelijk binnen ons budget te blijven. De service is prima: ze komen hun afspraken na! Kortom: totaal geen minpunten! En oh ja, ondertussen hebben wij een week ons bed ...... en het ligt heerlijk!

Nijhof
10-2-2015


(10 / 10)

KWALITEIT met hoofdletters

Nu voor de 2de keer een bed bij Stijn gekocht. De perfecte combinatie tussen kwaliteit en prijs. De kennis, producten en service zijn de prijs meer dan waard. Bedankt en tot over 10-15 jaar ;0)

m. peters
9-2-2015


(10 / 10)

Eastbornmatrassen

Wij slapen nu een week op onze nieuwe Eastborn matrassen. Ze zijn perfect, niet te hard en niet te zacht. M.a.w. prima advies. Op onze vraag of het stootbord vervangen kon worden door een beugel hadden wij binnen 2 dagen het antwoord en een prijsopgave. Snelle service!


Ruud en Linda
7-2-2015


(9 / 10)

Carpe Diem

In 2013 hebben wij een Carpe Diem bed gekocht bij Stijn. Het is een flinke investering maar het nog elke dag of beter gezegd nacht waard. Dank voor het advies!

Berry
28-1-2015


(10 / 10)

Geweldige service

Ik was beugels kwijt van het voetenbord van mijn Eastborn boxspring. Gevraagd of ze deze nog konden leveren en wat de kosten zijn. Na een weekje een telefoontje dat ik ze gratis kon komen afhalen. Geweldig geregeld. Topservice..

M & M Pieterse
28-1-2015


(10 / 10)

Aankoop zijden dekbed voor transpirerend kind.

Onze dochter van 7 jaar transpireert s'nachts (ongeacht de omgevingstemperatuur) hevig en heeft daardoor extra last van haar eczeem. Na zonder enig resultaat eigenhandig enkele dekbedden geprobeerd te hebben, zijn wij naar Stijn's Slaapstudio gegaan.Daar kregen wij het gedegen advies om een dekbed met een vulling van zijde van de moerbeivlinder uit te proberen.Sindsdien is onze dochter haar pyjama niet meer klam na een nacht slapen en vindt ze het dekbed héérlijk warm ondanks dat het dun aanvoelt.Wij kunnen dit iedereen met dezelfde klachten aanbevelen !


Pauline
21-1-2015


(10 / 10)

Garantie

Ik heb 1,5 jaar geleden een verwarmingsalement gekocht voor mijn waterbed, deze ging daarna een aantal keren kapot. Telkens was het geen enkel probleem om deze om te ruilen. Stijn of zijn collega kwam het liefst dezelfde dag hem zelf omruilen en weer installeren. Ik ben onder de indruk van de vriendelijkheid en service. Als ik een volgend bed ga aanschaffen, ga ik zonder enige twijfel naar zijn zaak. Service is bewezen!

Edwin & Jolanda
13-1-2015


(10 / 10)

Klasse service!

Sinds 8 jaar liggen wij op een heerlijk bed van Carpe Diem. De toppers waren aan vervanging toe en deze werden na een telefoontje naar Stijn van Stijn's Slaapstudio meteen besteld. Kort daarna werden ze afgeleverd en door Stijn keurig op het bed geplaatst. Helaas was er ook een elektronisch probleem met de motoren onder het bed. Stijn kwam wederom snel met een passende en kostentechnische gunstige oplossing. We zijn weer helemaal blij met ons oude/nieuwe bed. Onze complimenten voor Stijn en zijn team. Zij weten nog wat klantenservice betekent! Een dikke 10!

Thea van Wingerden
12-1-2015


(10 / 10)

Service

Ik had een nare klacht over mijn Aestborn matras, maar wegens verhuizing werd deze steeds uitgesteld. Toen ik eindelijk hiermee kwam was, godzijdank, Sandra in staat goed te luisteren. Stijn zette zich vervolgens in om mij, via een beddenspeciaalzaak hier in de buurt, van een nieuw matras te voorzien, wat inmiddels fantastisch is gelukt. Dus bij deze wil ik mijn grote dank aan dit echtpaar uitspreken!!!


Familie van Dongen
5-1-2015


(10 / 10)

Uitstekkende service

Zondags s’ morgens bezig met spray en conditioner, gaat het rubber van de dop van ons 14 jaar oude waterbed kapot. Omdat dit niet met een reparatiesetje te repareren is toch maar (op een zondag) Stijn gebeld, voicemail ingesproken, binnen korte tijd een telefoontje terug gekregen met de mededeling “ik kom er aan”. Bij aankomst is binnen korte tijd de dop vervangen en kan er weer op geslapen worden. Stijn, bedankt voor deze uitstekkende service.

Fam Strijbosch
3-1-2015


(10 / 10)

Super Service

Na ruim 10 jaar hadden wij een lek in ons waterbed, na een telefoontje kwam Stijn het bed repareren. Snelle service en ook nog eens kosteloos, waar vind je tegenwoordig nog zo'n super service. Je kunt overal bedden kopen maar zo'n goede service kun je op weinig plaatsen verwachten. Bedankt Stijn

Pim de Bruin
29-12-2014


(10 / 10)

Tijd voor een goed advies

Waar vind je ze nog: specialisten die de tijd nemen om je van een goed advies te voorzien. 10 jaar geleden onze eerste boxspring gekocht, na verhuizing ging dit bed naar logeerkamer en opnieuw uiteraard terug naar Stijn. Wederom erg goed geadviseerd, men geeft duidelijke uitleg over verschillende mogelijkheden en ze durven ook iets af te raden. Gaan niet voor de snelle verkoop, na eerste verkenning word je geadviseerd om op een ochtend terug te komen om goed proef te liggen. En niet voor 5 minuten. Kortom, een echte aanrader als je op zoek bent naar een goede slaapoplossing.


Mieke en Piet Baltus
24-12-2014


(10 / 10)

Service

Met Stijns Slaapstudio hebben we een goede ervaring opgedaan. Bij deze zaak hebben we onlangs hoeslakens gekocht. Onze keus viel op frottéweefsel van een bepaald fabrikaat. Nadat we de lakens korte tijd in gebruik hadden, bleken op enkele plaatsen draden los te zitten. Toen we met onze aankoop teruggingen naar de winkel werden we meteen vriendelijk en begripvol te woord gestaan. Zonder omhaal van woorden bood de leiding van zaak aan om de lakens in te ruilen voor een ander, minder kwetsbaar product. Voor deze uitstekende service verdient Stijns Slaapstudio onze complimenten.

Rudie en Mariette
22-11-2014


(10 / 10)

Snelle en goede service

Rond 10.30 uur hadden we een lek ........ Dus maar eens Stijn gebeld. Rond 12 uur was hij al ter plekke en rond 13 uur was het lek dicht en Stijn weer vertrokken. Ik zou niet weten wat we meer zouden moeten verwachten. Dank voor de snelle en goede service.

Bep & Hans
20-11-2014


(9 / 10)

Service die klinkt als een klok!

Wij weten nu wat slaapgarantie inhoudt. ' s Morgens gebeld over een doplek in ons waterbed. ' s Avonds, ruim voor het slapen gaan, bed door Stijn zelf gerepareerd. En daarna kunnen slapen als een os. Dat is pas echt service! Hartelijk dan voor deze snelle en adequate hulp.GZH


Bart van den Heuvel
20-11-2014


(10 / 10)

Service met een hoofdletter S

9 jaar na aankoop van ons waterbed is er een lek ontstaan. Tijdens het bezoek aan Stijn om te kijken naar een nieuw bed (ivm het lek) is ons aangeboden en geadviseerd om het lek te laten maken omdat het water nog zeker 3 jaar mee moet kunnen. Dezelfde dag nog is Stijn langs geweest om de reparatie uit te voeren. Service met een hoofdletter S

Chris
17-11-2014


(10 / 10)

Prima advies en service

Wij hebben bij Stijn's slaapstudio een nieuwe boxspring gekocht omdat wij vinden dat je zo'n speciaal product in een speciaalzaak moet kopen en niet in een meubelzaak waar ze ook bedden verkopen. De voordelen, een prima advies, er werd echt geluisterd naar ons en onze wensen, en een prima service. Bed werd afgeleverd en opgebouwd. Het bed hebben we nu een aantal maanden en het is in een woord TOP.

Werkhoven
17-11-2014


(10 / 10)

goed kunnen slapen is belangrijk

Beste lezer, een half jaar geleden hebben we nieuwe matrassen en hoofdkussens gekocht bij Stijns Slaapstudio. De advisering was prima,want vanaf die tijd slaap ik als een roos. De matrassen en kussens zijn comfortabel en bieden goede steun aan rug en nek. Marian Werkhoven.


Maarten en Marloes vermeij
16-11-2014


(10 / 10)

Zeer tevreden

Veel beddenzaken in Eindhoven bezocht. Nergens zo'n goed en degelijk advies gekregen als bij Stijn's. Niets werd ons opgedrongen! Goede informatie gehad. Met als gevolg dat we alweer een paar weken op een heerlijk matras liggen!

Fam. Brouwers
14-11-2014


(10 / 10)

Super, zowel in service als in kwaliteit

12,5 jaar geleden zijn we rond gaan kijken. Na veel wikken en wegen besloten we een sprong in het diepe te wagen (gelukkig niet al te letterlijk) en te kiezen voor een waterbed. Op vele plaatsen geweest, maar pas bij Stijn's slaapstudio voelde het goed. De uitleg was duidelijk, ook de garantie te kregen om terug te keren naar een gewoon matras, mocht het bed tegenvallen. Nou, dat dus absoluut niet! We hebben 12,5 jaar op een perfect waterbed gelegen. Bij een gaatje stond Stijn dezelfde dag nog op de stoep om de kleine reparatie uit te voeren en bij zijn afwezigheid (in een vakantieperiode) had hij zelfs een collega ingeschakeld om eventuele reparaties over te nemen. En de kosten? Niks, noppes, nada! Onderdeel van de service, zelfs na 12,5 jaar. Waar kom je zoiets nog tegen. Voor ons was de beslissing dan ook zo genomen op de vraag of we een nieuw bed gingen kopen. Niet rondkijken, niet rondrijden, gewoon even een belletje. En vandaag is ons nieuwe waterbed geïnstalleerd. Slaap lekker! Bedankt voor een nooit aflatende super service en de levering van weer een kwalitatief hoogstaand waterbed. Nooit meer anders!

Martien Moors
13-11-2014


(9 / 10)

Aankoop Boxspring

Wij zijn van een waterbed overgestapt naar een box spring bed en iedereen die een waterbed heeft of heeft gehad weet dat dat toch een hele overgang is. Wij zagen er dan ook wel een beetje tegen op om een “gewoon” bed te kiezen. Bij Stijn’s slaapstudio hebben wij op een hele prettige en vooral ook rustige manier een zeer goed advies gehad. Ons werd geadviseerd om van het waterbed de overstap te maken naar een Carpe Diem box spring en die overgang is ons heel goed bevallen. Ook het advies dat een groot matras twee verschillende hardheden kon bevatten was voor een verassing. Wij slapen net zo fijn of zelfs nog beter dan in het waterbed. Jopie en Martien


Jasper en Helga
13-11-2014


(10 / 10)

Waterbed gemaakt

Het was voor ons de eerste keer een lek in ons waterbed. Een telefoontje de volgende ochtend was genoeg voor een directe kosteloze reparatie door Stijn zelf. Geweldige service helemaal top en dat voor een waterbed van ca 6 jaar. Bedankt Stijn.

Vermeulen
11-11-2014


(10 / 10)

M-line

Sinds februari 2014 hebben we M-line matrassen, keurig door Stijn en collega gemonteerd! De matrassen slapen prima! We waren een waterbed gewend, dus is een normaal matras toch een verandering. We waren snel gewend aan deze matrassen.

hans sondagh
11-11-2014


(8 / 10)

service

8+, after service ;kleine ingreep; geen kosten


Theo van Rooij
9-11-2014


(10 / 10)

Silvana kussen

Zo moet je een kussen kopen!! een week lang de mogelijkheid gehad om meerdere kussens uit te proberen om op die manier de juiste keuze te kunnen maken. Goed geslaagd en geen pijn meer in mijn nek

Dimphie Schepers
8-11-2014


(10 / 10)

Stijns Slaapstudio, Top in Slapen en SERVICE

Bedankt Stijn voor de goede service, om 8.30uur gebeld dat de thermostaat van m,n waterbed stuk was, en om 9.30uur zat er al een nieuwe in. Dit is TOP SERVICE, Bedankt.

Wout en Bianca de Vries
6-11-2014


(10 / 10)

Zeer tevreden

Vier jaar geleden kochten wij twee Master by Eastborn M4000 matrassen bij Stijn. We zijn daar nog steeds erg blij mee. Vanwege de goede voorlichting en service hebben wij onze zoon nu aangeraden om ook hier een nieuw bed en matrassen te kopen, wat inmiddels gebeurd is.Wij hopen dat hij net zo tevreden zal zijn .


Jeanne & Wil Haarman
5-11-2014


(10 / 10)

vakmanschap en service

Wij hebben 4 jaar geleden, na deskundig en persoonlijk advies, een boxspring 180x210 met daarop 4-seizoenen donzen dekbedden gekocht. We hebben vandaag ondervonden, dat Stijn's Slaapstudio na een aantal jaren nog steeds een hele goede service geeft! Bedankt en onze vervolg aankopen zullen zeker bij Stijn's Slaapster in Nuenen worden gedaan!! Wil & Jeanne Haarman

h. vegter
5-11-2014


(10 / 10)

geluk

Geluk is een goed bed wat ik gevonden heb bij Stijns Slaapstudio. De hulp bij het kiezen welk bed voor mij het beste is, was geweldig. De service überhaupt is wat je nu nog zelden tegenkomt. Ik slaap weer als een roos!

Bart Huyberts
1-11-2014


(10 / 10)

Lekker bedje

Beste Stijns Slaapstudio, Het is een heerlijk bedje !! Ik heb met ons maris al 2 kinderen gemaakt zonder problemen !! prima service Bedankt


A en A
1-11-2014


(10 / 10)

Top

Liggend in mijn heerlijke nieuwe bed bedacht ik mij net dat ik nog wel eens even een revues zou kunnen plaatsen. Stijn, dank voor je advies en ga zo door! Ik slaap nog even verder...

Bart en Susanne
28-10-2014


(9 / 10)

Bart en Susanne

Erg blij met het goede advies bij onze twijfel tussen boxspring of waterbed! Door de juiste vragen van het team van Stijn's Slaapstudio kwamen we snel tot de conclusie dat een waterbed het beste bij ons past. En het klopt want we slapen heerlijk dus doel bereikt!!

Anja van Aken
25-10-2014


(10 / 10)

aftersale service

Wij zijn erg tevreden over de aftersale service. Bij een klein lek in ons waterbed van meer dan 10 jaar oud is op dezelfde dag deze kostenloos gerepareerd.


Rene Geven
23-10-2014


(10 / 10)

reparatie waterbed

Na de ontdekking dat het waterbed lekte, maandag ochtend direct contact gezocht met Stijn’s Slaap Studio. Dezelfde middag was de monteur nog ter plekke om het euvel te repareren. Nu bleek het lek op een zeer vervelende plaats te zitten, waar de monteur het eerlijke antwoord gaf van: ik weet hoe het gerepareerd moet worden, maar dat heb ik zelf nog nooit gedaan, alleen gezien hoe het gedaan moet worden. Na overleg besloten om het lek provisorisch te maken en direct een afspraak gemaakt dat Stijn zelf terug zou bellen om het lek op de juiste manier te maken. We hebben zonder problemen op het provisorisch gerepareerde lek geslapen. Stijn heeft het lek weer vakkundig gerepareerd. Bedankt voor het eerlijke handelswijze en het nakomen van de afspraken.

Willem en RiAnne van der Velden
13-10-2014


(10 / 10)

heerlijk slapen

Beste allemaal, Na enkele weken slapen op onze nieuwe M-Line Matrassen even een berichtje: in één woord HEERLIJK! Bovendien, wat werden we goed en leuk geholpen; geen moeite teveel. We komen beslist terug! Hartelijke groet!

v Gerwen
10-10-2014


(10 / 10)

TOP

Het was voor ons lang geleden dat we echt goed hadden geslapen op ons matras. Na het besluit om eens een nieuw matras te gaan kopen zijn wij bij Stijn slaapstudio uitgekomen. Bellen voor een afspraak en er word alle tijd voor je genomen. Na veel advies hebben we een m-line matras gekocht met een boxspring onderbed. Helemaal ons matras, we slapen weer eindelijk. Ik raad iedereen aan om naar Stijn's slaapstudio te gaan. Helemaal TOP. Bedankt.


D Voeten
5-10-2014


(10 / 10)

Waterbed

hallo, we hebben een aantal jaren geleden een andere waterzak gekocht voor ons bed. na ongeveer 3 jaar is deze lek gegaan. meteen gebeld en de zelfde dag was Sijn persoonlijk bij ons om het bed te repareren. na ongeveer een halfjaar is deze op bijna dezelfde plek op een naad gaan lekken. met een telefoontje naar de slaapstudio was het genoeg om Stijn die zelfde dag weer over de vloer te krijgen die heeft besloten om de waterzak onder garantie te vervangen en sinds dien hebben we geen probleem meer gehad we slapen nu al weer een jaar of 5 heerlijk op ons waterbed.

Bert en Tanja
5-10-2014


(10 / 10)

lekker slapen

We hebben bij Stijn Slaapstudio een boxspring gekocht. Nadat we verschillende boxsprings in de winkel mochten testen en een goed advies is het een Eastborn boxspring geworden.We slapen nu als Doornroosjes.Stijn bedankt voor je goede advies en het snel leveren van ons nieuwe bed.

Nathalie
5-10-2014


(10 / 10)

Al jaren lang plezier van ons waterbed

Ruim 15 jaar slapen wij tot grote tevredenheid op het door Stijn aanbevolen waterbed. Ongeveer 2 jaar geleden hebben wij op advies van Stijn de waterzakken vervangen. De ombouw van ons bed is daarbij niet veranderd, maar we hadden daardoor weer een compleet nieuw bed! Kortom een fantastische service van Stijns slaapstudio!!


Angela koolen van hoof
28-9-2014


(10 / 10)

Service op en top !

Op zondag gebeld omdat ons waterbed kapot was en wat een service dezelfde dag bed weer gemaakt......dus wij kunnen weer heerlijk slapen.

Wim luijbregts
27-9-2014


(10 / 10)

Slapen

Met een CPAP voor Apneu. En uitstekend bed van Stijn's slaapstudio heb ik de meeste gezonde manier van slapen gevonden. Voedsel, beweging en vooral goede nachtrust zijn de meest elementeren dingen voor je gezondheid . En nog even dit , wij hebben van een bijzonder goede service genoten. Wim Luijbregts

Y de Bresser
27-9-2014


(10 / 10)

Aankoop boxspring

Wij hebben bij Stijns slaapstudio een boxspring gekocht. Wij willen ons bed niet meer uit omdat het zo lekker ligt! Mijn man had een andere voorkeur van matras, door de goede afviezen, is het gelukt om beide een matras te kopen wat bij ons past. Fijne service!


Familie Reisenberger
24-9-2014


(10 / 10)

Lek rondom afsluitdop Softside Waterbed

Vandaag gebeld voor een lek rondom de naad van de sluitdop van ons waterbed, ik heb dus een probleem. Helemaal geen probleem, zegt Stijn. Ik plak er een nieuwe dop in. Geen woorden maar daden. Binnen een halfuur gemaakt. TOP! Wat een snelle en goede service. Dat wordt weer heerlijk slapen vanavond.

Hella
23-9-2014


(10 / 10)

matrassen

We hebben al een paar dagen mogen genieten van de nieuwe matrassen die bij u zijn aangekocht. We zijn onder de indruk van het advies en de manier waarop de aankoop tot stand kwam. Het ging lekker relaxt en er werd alle tijd voor genomen. Bij het afleveren gebeurde er een klein ongelukje, waardoor er wat schade ontstond. Ook dit werd meteen tot alle tevredenheid opgelost. Voortaan kunnen we lekker verder dromen.

Peter Jacobs
22-9-2014


(10 / 10)

weldadig slapen op een Carpe Diem

Ongeveer 4 jaar geleden hebben wij een Carpe Diem bed gekocht bij Sandra en Stijn. Het slapen in een dergelijk bed is een unieke ervaring en een weldaad voor je nachtrust. Je voelt de gelijkmatige ondersteuning over je hele lichaam en sindsdien slapen wij veel beter en rustiger. Ook die vervelende pijntje 's morgens zijn geheel verdwenen. De prijs kwaliteit verhouding van Carpe Diem is uitstekend gebleken! Bedankt voor jullie kundig advies Sandra en Stijn!!


Wendy
22-9-2014


(10 / 10)

Top!

Jarenlang had mijn man last van zijn rug en kwam moe zijn bed uit. Na goed advies van Stijn en Sandra hebben wij een superfijn bed aangeschaft en heeft mijn man geen rugklachten meer en staan wij uitgeslapen op! Dank jullie wel Stijn en Sandra. Top!!!

Hedwig
21-9-2014


(10 / 10)

Top!

Komen al 12 jaar terug in deze zeer klantvriendelijke en service gerichte slaapstudio. Deskundig advies, mbt waterbedden en alles wat je daarbij nodig hebt. Een lekkage werd doeltreffend en meteen verholpen! Het verhogen naar seniorhoogte is een goede tip en vindt binnenkort plaats. Samen met energie zuinige verwarmingselementen. Dat is pas meedenken!

Joost
18-9-2014


(10 / 10)

Waterbedlek

Smorgen waterbed lek! Al oud maar verder nog steeds prima! Stijn gebeld en die kwam einde middag, zorgvuldig gerepareerd en tips om het bed weer droog te krijgen. Werkte goed, prijs was fair en service top!


janine
17-9-2014


(10 / 10)

geweldig advies en service

In al die jaren, twee keer bij Stijn mijn bed gekocht.Beide keren met een heel goed advies. Tevreden ben ik ook met de slaapgarantie, geeft mij toch wat extra zekerheid bij mijn aankoop. Natuurlijk ook mijn hoofdkussen bij Stijn aangeschaft, heb inderdaad ook getest en had snel het goede kussen te pakken. Waar mag je nou eerst uit proberen, dat is toch fantastisch. Inmiddels al heel wat mensen,over mijn tevredenheid verteld en geadviseerd om voor goed slaapadvies Stijn's Slaapstudio te bezoeken.

Fam. Sybesma-Havik
17-9-2014


(10 / 10)

Service is geweldig!

Na bijna 11 jaar heerlijk slapen op ons waterbed, werd ik vanochtend wakker met een natte plek in het bed..., na kort overleg met Stijn, is het vandaag al opgelost. Lekje geplakt en we kunnen weer heerlijk slapen... Geweldig!

Wim Valstar
16-9-2014


(9 / 10)

Stijn's deskundigheid

We willen onze grote waardering uitspreken over Stijns’ Slaapstudio. Waarom? We werden geholpen door de heer Stijn zelf op een rustige, vrijblijvende manier. Hij luistert naar de specifieke wensen, kijkt wat de mogelijkheden zijn en geeft een passend advies, geheel vrijblijvend. Het is alsof hij in de huid van zijn klanten kruipt. Fantastisch in 1 woord!. De kwaliteit van de producten is hoog en betaalbaar. We hadden bij het waterbed ook kussens besteld welke we als proefkussen mochten gebruiken en net zo lag omruilen tot het naar onze zin was. De nieuwe molton moest de eerste keer gewassen worden en in de condensdroger worden gedroogd alvorens hem te gebruiken op bed. Wij hebben geen condensdroger. Maar dat was geen probleem; het werd allemaal gedaan voor ons. De molton kon bij plaatsing van het bed meteen in gebruik worden genomen. Kom daar maar ‘ns bij een andere winkel om. Het plaatsen van het bed ging probleemloos, oude bed werd kosteloos afgevoerd. Geen omkijken naar. Je hebt echt nog zo’n dorpsgevoel van vroeger, als het gaat om alle service items bij de zaak/winkel. Niets is een probleem of het kan wel worden opgelost. Betaling is pas na levering en als het allemaal naar je zin is. Geen aanbetaling of wat dan ook, dit heet vertrouwen in z’n klanten. Gemoedelijk en Perfect. Stijn voorspelde al bij aankoop van het bed dat we heerlijk zouden slapen en inderdaad….sindsdien slapen we iedere nacht Koninklijk. Het is gewoon leuk om naar bed te gaan. Kortom, de service vooraf was goed, de service en aandacht tijdens geweldig en de service erna (after sale) grandioos. Een zaak om naar toe te willen gaan. Bravo, Stijn.


Fam Verberne
16-9-2014


(10 / 10)

gratis hoofdkussens testen

Een kast vol met hoofdkussen en nog niet de goede! Bij Stijn wel geslaagd nadat we 2 keer een kussen geprobeerd hadden. de eerste keer net te zacht en te laag, de tweede keer bingo. Fijn dat we gebruik konden maken van deze testservice. Kast opgeruimd en nekklachten weg. Bedankt Stijn en Sandra

Antonie en Karin
13-9-2014


(9 / 10)

eerlijk en vertrouwd

Van begin af aan zijn wij al klant bij Stijn. Eerst met een boxspring van EastBorn, en tegenwoordig slapen we op een heerlijke Carpe Diem. Stijn geeft een heel helder advies. Uiteraard zijn het praatjes van een verkoper, maar geen verkooppraatjes.... Het voelt eerlijk en vertrouwd. Goed is goed, maar het kan altijd beter. En daarom slapen we nu op een Carpe Diem. Stijn geeft de service die je verwacht. Uiteraard gaan de oude matrassen mee terug naar Nuenen, waar Stijn ze netjes afvoert. Nog een leuke anekdote: We zaten van de zomer helemaal in Spanje op de camping. Zitten we gezellig met de buurtjes te kletsen over o.a. slapen in een caravan, dat het nooit zo lekker slaapt als thuis. Zeker niet als je een kwaliteit bed gewend bent. En wat blijkt, hebben ze toch ook een bed van Stijn's slaapstudio. En dat is geen toeval. Dat is logisch!

Mark en Monique
13-9-2014


(10 / 10)

Ook kwaliteit in ons vantiehuis

Voor ons vakantiehuis Monekwie in Westendorf, Oostenrijk, zochten we goede betaalbare bedden, dekbedden, kussens en bedlinnen. Wij dus naar Stijn. Aangegeven waarvoor we de bedden nodig hadden en gevraagd wat dan in ons geval de beste keuze was. Met een kop koffie erbij, rondlopend door de showroom en snuffelend door de vele boeken kwamen we op advies van Stijn bij heel goede en lekkere bedden uit. Veel gasten vragen dan ook waar we de lekkere bedden gehaald hebben. Klein puntje van aandacht was nog dat het ook nog naar Oostenrijk moest. Stijn: "Nou, dan brengen we het toch gewoon naar Oostenrijk!". Dat noemen wij service!


A. Zwart
13-9-2014


(10 / 10)

Service

Wij zijn zeer tevreden over de goede service en objectieve voorlichting van Stijn. Hoewel ons gekregen waterbed niet bij Stijn gekocht is hebben we mogen profiteren van de vakkundige opbouw ervan en de snelle reactie indien er een reparatie nodig is.. Het is een geruststellend gevoel om, indien nodig , te kunnen terug vallen op snelle betrouwbare service en vakmanschap. A. Zwart.

An & Lennart
13-9-2014


(10 / 10)

Lekker slapen op een Carpe Diem

Ontspannen sfeer, lekkere koffie en alle tijd. Als rugpatient had ik nogal wat eisen waar voor mij een nieuw bed aan moet voldoen. dan is een optimaler ondersteuning heel belangrijk, daarbij is voor ons uitgerust wakker worden een must. Door een goed luisterend oor waren we er al snel achter wat voor ons het beste was. We kwamen al snel uit op een Carpe Diem. Je gaat liggen en je lichaam ontspant zich. En dan de prijs, ja dat is even slikken we hebben er echt een nachtje over moeten slapen. Dat nachtje op onze oude matrassen gaf meteen de doorslag. We slapen er nu alweer een jaar op en dit is de beste investering ooit. Wat een superbed.K

Joop en Els
11-9-2014


(10 / 10)

Geweldige service

Stijn staat altijd direct(zelfde dag)klaar met zijn service. Na 12 jaar waterbed lek? Hij komt meteen en repareert het gratis.Stijn geeft goed,deskundig en betrouwbaar advies. Nu ook weer bij de aankoop van een nieuwe waterzak voor ons waterbed.


H.Wouters
10-9-2014


(9 / 10)

Stijn's slaapstudio

Na een bezoek aan verschillende "beddenzaken" was het bezoek aan Stijn's Slaapstudie een verademing zeer goed advies en de service (ook na levering) is zeer goed.

Tini en Peter
7-9-2014


(10 / 10)

service

Wij adviseren een bed van Stijn,ook na 15 jaar blijft de geweldige service van kracht,TOPzaak !!

Jan en Maria
6-9-2014


(10 / 10)

Zeer snelle service

Na 17 jaar hadden we een lek in ons waterbed. 's morgens gebeld 's morgens gemaakt. Super!! Stijn bedankt.


Henriëtte Hoes
5-9-2014


(10 / 10)

top-service

Hoewel ons waterbed jaren terug niet is aangekocht bij Stijn's Slaapstudio voelde ik me vandaag absoluut als trouwe klant behandeld en het ziet er naar uit dat de reparatie deskundig is uitgevoerd. Dit bedrijf verdient echt mijn aanbeveling.

Fam. manders
5-9-2014


(10 / 10)

Fam. Manders

SUPER!!! 's morgen contact opgenomen met Stijn vanwege een lekkage in het waterbed. Voor 12 uur lekkage al gemaakt en vanwege de leeftijd van het bed maar meteen een nieuwe besteld.

Theo en Hetty
4-9-2014


(10 / 10)

Heerlijk slapen

Na al diverse bedden in 12 jaar te hebben gehad hadden we besloten om eens bij Stijn slaapstudio te gaan kijken. Na een fijn gesprek zijn we op ons gemak gaan proefliggen op de matrassen. Hiervoor werd alle tijd genomen, en we konden zolang en zoveel liggen en wisselen als we wilden, zonder het gevoel te hebben dat we op moesten schieten. Na goed advies hebben we een keuze kunnen maken, en we zijn dan ook zeer tevreden over alle raad die we hebben gekregen. Ook voor de aankoop van het kussen ben ik zeer tevreden, na diverse kussens te mogen lenen kon ik een goede keuze maken. TIJD VOOR KWALITEIT, mag dan ook gerust gezegd worden.


Marc van hout
4-9-2014


(10 / 10)

Nieuw watermatras StretchTop 4D (nieuw waterbed)

Na ruim 12 jaar een nieuw watermatras laten adviseren door Stijn.Het watermatras is geleverd en geplaatst met de grootste zorg. Wij hebben weer een nieuw bed wat volledig gecheckt is en schoon. We hadden geen betere keuze kunnen maken. Servicegraad van dit bedrijf is ontzettend hoog en zonder grenzen.

M.Verbeek
2-9-2014


(10 / 10)

waterbed Lekkage

Ik heb op vrijdag in de ochtend Stijn's slaapstudio gebeld dat ik met een lekkage zat in mijn waterbed. Dezelfde middag is Stijn zelf zo nog langs gekomen om te kijken of het verholpen zo kon worden, hij heeft deze middag zo ook mijn bed daarbij gerepareerd.Met de vraag stelling van hoe oud me bed zo was, ik heb hierbij zo op geantwoord tien jaar.Waarop Stijn me zei ik weet niet hoe lang dit zo nog duurt,want normaal gesproken heb je na deze leeftijd daar meer kans zo op! Daarvan hebben we op dat moment dus ook besloten dat ik hierin een nieuwe waterzak zou bestellen. Stijn zei zo tegen mij dat het ongeveer een halve week zou duren voordat hij hem binnen had.Stijn Beld mij op toen hij binnen was en heeft daarbij zo mee een afspraak gemaakt wanneer hij hem kwam plaatsen en als is verder zo op een hele nette manier afgehandeld zo helemaal volgens de afspraken die er zijn gemaakt.En de reparatie van het oude matras heb ik niet moeten voldoen, omdat ik bij hen een nieuwe besteld zo had. M. verbeek

Antoine en Marion
1-9-2014


(10 / 10)

Zeer tevreden klanten

Al vanaf het begin wordt er hier geslapen op een bed van Stijn's slaapstudio. Vroeger een waterbed, nu een boxspring.Beide prima kwaliteit. Deskundig en eerlijk advies, zeer vriendelijk geholpen met het maken van de juiste keuze!


Roel en Moniek Gielen
31-8-2014


(9 / 10)

Heerlijk uitgeslapen

Wij slapen al jaren op matrassen van Stijn's slaapstudio. En we worden nog steeds elke morgen uitgerust wakker. Goede service en eerlijk deskundig advies. Top!!

Gerdi & Jos
30-8-2014


(10 / 10)

beddenspecialist met SERVICE

Zelfs na 10 jaar verleent Stijn'S Slaapstudio perfecte service! Op zaterdagochtend belde we met Stijn, dat er een probleempje was. Die zelfde dag nog kwam Stijn persoonlijk, na sluitingstijd, het kosteloos oplossen. Wij kunnen dus weer probleemloos slapen. In alle opzichten TIJD VOOR KWALITEIT! Stijn, Bedankt!

Raymond Deckers
30-8-2014


(10 / 10)

Service en kwaliteit.

Wij zijn vanaf het eerste moment klant bij Stijn en Sandra. Ze staan garant voor service en kwaliteit. Zeer professioneel advies en mooie bij producten. Stijn Slaapstudio zorgt ervoor dat wij al jaren uitgerust opstaan.


Joost en Marion
29-8-2014


(9 / 10)

Zeer tevreden klant

We zijn al klant bij Stijn's Slaapstudio van het begin en slapen al jaren op een waterbed en zijn hier zeer tevreden over. Zijn er problemen met het waterbed wordt dit direct opgelost, top service.Recentelijk nog een boxspring gekocht voor onze loges, hierbij ook goed advies gekregen.

Ron en Akkie
28-8-2014


(10 / 10)

Al 5 jaar heerlijk slapen

Sinds 5 jaar slapen wij op een Boxspring van Stijn's Slaapstudio en dit is al 5 jaar genieten en uitgerust wakker worden. Deskundig en uitgebreid advies zorgen ervoor dat je het juiste bed aanschaft.

Sandra en Rene
26-8-2014


(9 / 10)

Erg tevreden, prettig bedrijf kundig advies

Op zoek naar goede matrassen maar waar moet je heen. Veel gezien en gelezen op internet maar niet veel wijzer. Op basis van de mooie en goede site de keuze gemaakt om naar Stijn's te gaan, wat een goede keuze bleek. We hadden schijnbaar verkeerde matrassen in combinatie met onze bodems, niet zo'n kundig advies dus van het vorige bedrijf. Slaapgarantie gekregen en inmiddels slapen we al 3 weken heerlijk en worden zonder rug en nekpijn wakker. Vandaar een dikke 9





RMK Reclame & advies bureau ITinMotion websites & Webdesign